Διαφήμιση PAY-PER-CLICK

Ένας άμεσος τρόπος για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του δικτυακού σας τόπου είναι η διαφήμιση “Pay per click (PPC)”. Ονομάζεται pay-per-click γιατί κάθε φορά που ένας επισκέπτης κάνει κλικ στη διαφήμιση σας, πληρώνετε ένα ποσό (συνήθως μερικά cents).

Το καλό λοιπόν με αυτόν τον τρόπο είναι ότι χρεώνεστε μόνο όταν κάποιος επισκέπτεται το δικτυακό σας τόπο. Δεν χρεώνεστε σε περίπτωση που κάποιος δει την διαφήμιση αλλά δεν κάνει κλικ. Το ποσό που πληρώνετε το ορίζετε εσείς, οπότε κυμαίνεται μεταξύ συγκεκριμένων ορίων.

Οι διαφημίσεις αυτές μπορούν να έχουν τη μορφή κειμένου, εικόνας ή βίντεο. Μπορούν να προβληθούν σε μεγάλες μηχανές αναζήτησης όπως το Google, το Yahoo και το MSN. Επίσης μπορείτε αν θέλετε να τις προβάλλετε σε δικτυακούς τόπους που συνεργάζονται με αυτές τις μηχανές αναζήτησης. Με λίγα λόγια προβάλλεται η διαφήμιση σας σε ένα πολύ μεγάλο γκρουπ ατόμων!

Στοχευόμενη διαφήμιση

Εκτός από την άμεση αύξηση της επισκεψιμότητας του δικτυακού σας τόπου, ένα άλλο σημαντικό πλεονέκτημα της διαφήμισης PPC είναι η ευκολία με την οποία μπορούμε να στοχεύσουμε τη διαφήμιση.

Πραγματοποιώντας μια προσεκτική έρευνα αγοράς είμαστε σε θέση να βρούμε:
– ποιοι είναι οι πιθανοί σας πελάτες
– που βρίσκονται στο διαδίκτυο και
– ποιες λέξεις κλειδιά χρησιμοποιούν όταν ψάχνουν στο Google, και στις άλλες μηχανές αναζήτησης

Στοχεύοντας έξυπνα τη διαφήμιση γλιτώνετε άσκοπα έξοδα.

Επενδύετε τα χρήματα σας σε διαφήμιση που έχει την μεγαλύτερη απόδοση, δηλαδή την μεγαλύτερη πιθανότητα να φέρει νέους πελάτες. Οι νέοι αυτοί πελάτες φέρνουν νέα έσοδα. Αν η καμπάνια PPC είναι σωστή, τα κέρδη από τους νέους πελάτες ξεπερνούν το κόστος της διαφήμισης.

Άμεσο επακόλουθο λοιπόν μιας αποτελεσματικής καμπάνιας PPC είναι η αύξηση της κερδοφορίας. Μπορούμε να στήσουμε τη καμπάνια αυτή για σας σε οποιαδήποτε μηχανή αναζήτησης. Η δημοφιλέστερη επιλογή είναι το Google, και συγκεκριμένα το Google Adwords. Adwords ονομάζεται η διαφημιστική πλατφόρμα του Google. Μια πολύ καλή δεύτερη επιλογή είναι το διαφημιστικό πρόγραμμα του Yahoo, το Yahoo Search Engine Marketing (παλιά γνωστό ως Overture).

Αν και πολλοί είναι αυτοί που μπορούν να αναλάβουν να στήσουν το Adwords για σας, πρέπει να προσέξετε την εξής διαφορά. Δεν αναλαμβάνουμε να στήσουμε απλά μια καμπάνια στο Google Adwords. Έχετε την εγγύηση μας ότι θα σας στήσουμε μια αποτελεσματική καμπάνια στο Google Adwords, με βάση τα κριτήρια που προαναφέραμε (νέοι πελάτες-αύξηση κερδοφορίας).

Για να το επιτύχουμε αυτό:
– βρίσκουμε τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά
– βρίσκουμε το κατάλληλο target-group
– οργανώνουμε τη διαφημιστική καμπάνια
– γράφουμε τις διαφημίσεις

Κατά τη διάρκεια της διαφημιστικής καμπάνιας:
– παρακολουθούμε συνεχώς τη σχέση κόστους/απόδοσης και την κερδοφορία
– πραγματοποιούμε αλλαγές όταν αυτό είναι σκόπιμο
– είμαστε σε θέση ανά πάσα στιγμή να σας πληροφορήσουμε για οτιδήποτε αφορά τη διαφημιστική καμπάνια

Πρόσθετα πλεονεκτήματα PPC

Πολλοί μπορεί να αναρωτηθούν σε τι άλλο μπορεί να χρησιμεύσει η διαφήμιση PPC εκτός από στοχευόμενη επισκεψιμότητα. Το PPC είναι ένας άριστος τρόπος να κάνετε γνωστό ένα νέο δικτυακό τόπο. Επίσης είναι ένας άριστος τρόπος για να «τεστάρετε» μια αγορά. Για παράδειγμα, αν έχετε ένα δικτυακό τόπο που πουλάει αθλητικά ρούχα και σκοπεύετε να πουλήσετε και αθλητικά παπούτσια, μπορούμε με το PPC να δούμε γρήγορα κατά πόσο υπάρχει ζήτηση και πόσο ισχυρός είναι ο ανταγωνισμός.

Επίσης μπορούμε να τεστάρουμε γρήγορα αν συμφέρει να πουλάτε το προϊόν Α ή το προϊόν Β. Ακόμα καλύτερα, μπορούμε να τεστάρουμε ποια μορφή περιγραφής είναι καλύτερη. Με μια απλή αλλαγή σε μια σελίδα, σε ορισμένες περιπτώσεις, είναι δυνατόν να αυξηθούν οι πωλήσεις παραπάνω από 100%.

Με το PPC μπορούμε να αποφασίσουμε γρήγορα ποιες είναι οι πιο συμφέρουσες λέξεις-κλειδιά για το δικτυακό σας τόπο, και να χρησιμοποιήσουμε αυτή τη πληροφορία για SEO. Με το SEO βελτιώνεται η θέση σας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Πόσο στοιχίζει

Το κόστος για τη δημιουργία μιας καμπάνιας PPC στο Google Adwords είναι 200 ευρώ.

Η διαχείριση της καμπάνιας έχει κυμαινόμενο κόστος που εξαρτάται από τον δικό σας προϋπολογισμό (budget), το μέγεθος της καμπάνιας και τον ανταγωνισμό.

Αυξήστε τις επισκέψεις στο δικτυακό σας τόπο χρησιμοποιώντας την υπηρεσία Google AdWords.